sobota, 8 maja 2021

Musical experiment nr X

https://soundcloud.com/tidproductions


Po polsku najpierw: znowu cokolwiek wrzuciłem. Nie wiem czy bardziej nie pomogą mi hejty i wytykane błędy, zanim zainwestuje w zasięg niezbędny, żeby dotrzeć do swojej niszy. Tak tylko w muzyce można za pieniądze być kolejną postacią w kolejce do MadamE TUsą.
Nie ważne co myślisz. Zanim jakość usłyszysz to ja przeprowadzę obliczenia, czy nie wyląduje pod śmietnikiem z takim gownem. Moje cyfrowe produkcje mogą kosztować, a Ty pewnie nie zapomnisz o tym, który Ci tu (czy tam) wbił Check Point w chodnik, a na drodze życzę szerokości, bez względu jakimi gustami się kierujesz. Nie pytaj co lubię. Zbyt wiele do podziwiania, a za mało czasu by opłacić twórcom ciepły posiłek. Nie wahaj się, to z życia wzięte historie, gdzie zanim poznasz swój nowy gust czy hit najlepszy już o autorze internet zapomni. Serwery darmowe na wieczność to nie takie proste. Śmietnika większego jak ten na podwórku raczej nie zrobię. Na moje? Musi być stylowe. Nie teraz? Nie koniecznie. To nie koniec. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz