wtorek, 8 września 2020

Nowa Era Grania

Przed chwilą udało mi się zanim zapomnę na szybko zobrazować długopisem w zeszycie (jak zwykle) wizję która sama w sobie już jest patentem. Znak jakości WoG. T.I.D. Productions to może wziąć pod skrzydła pasujące fale dla zapalonych ;}


P. S. Jak tak by wszyscy tworzący setną edycję systemu lina (do bungee) zrobili Doors, to może Windows nie mówił by do mnie tak żadko HALO.


JA.

Jestem dostępny częściej na Steam, ale to już problem może być znaleźć typa ksywą t-Das, t-Das88, czy po polsku czytając tidas, tidas88 (Moje nazwisko zanim utworzy kolejny "user NAME", czy pseudonim artystyczny warto się zorientować czy na pewno zna się język w którym jest zapisane. Napisane. Dla mnie to może być wymyślone jak cały mój świat który końca nie ma... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz