czwartek, 6 lutego 2020

New 'N Tasty (słowne pejzaże :P)


             


Don't you feel it? It's like a umbilical cord. 

Is no butcher to disconnect bond between mother and child before doctors cut it.



That's how look's people when giving a new life. Enought, too many word's I forgot.
Jestem Polakiem, dumnym na tyle, że noszę na sobie znamie, którego od dziecka nigdy nie chciałem.
Czuję więź ze światem, który kręci nas tak samo, jak my go kręcimy w różne strony.
Kręcenie materiału filmowego? - Rozumiem, ale taki wykręt : https://youtu.be/Aooy7iw-7cY  ,
to mogą chyba tylko tacy jak ja skurwiele słuchać i się tym jarać, sama dżungla. Jestem zwierzęciem. Też nim jesteś. Fajnie będzie jak sobie uzmysłowisz, jakim chcesz być. Nie w każdej roli możesz się odnaleźć, chyba tyle już wiesz?
Jestem jak jaszczura. Bo stara. Trzydziechę przekroczyłem, to już mówię, że jestem stary. Tak stary, że już nawet z dziadkami na paliatywnym nie miał bym za bardzo o czym pogadać.
Czy to jakaś choroba:? Nie ! To izolacja zdala od pustkowi, gdzie modę kreuje pieniądz, a za pieniądze ludzie (faceci) potrafią zgolić sobie włosy tak, że zostanie kitka i to kolorowa. Też mam do siebie dystans i potrafię się śmiać z każdej kpiny, ale to chyba akurat był jakiś dramat, plajta, albo może i apokalipsa.
Ludzie się starzeją. Ciężko, żeby ulubiony artysta wydawał muzykę do końca życia. Stąd mamy winyle. Tak, dla babci na wieczór przy kominku, a dla wnusia do drapania na rapowym koncercie. Posłuchajcie kiedyś Music Instructor - Get Freaky i to z wideoklipem. Abe tańczy jak ludzie. Może trochę nieludzko Ci ludzie się poruszali, ale nawiązali najwidoczniej wspólny język. Balet. Balety. Kurwa, jak ja chcę żeby wróciły jak kiedyś (w moim rejonie, nie jeżdżę pociągiem na piwo), żeby bramka miała znów kogo budzić przy stoliku, czy podnosić z parkietu :) 
Pogo ruszało, to nie warto było interweniować. Czucie. Czujesz? To poczujesz klimat. Taki MAM klimat. Poezja, nie wizja. Dobranoc :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz