piątek, 28 lutego 2020

Trener Mózgów się odezwał

Minimalizując koszty życia jest szansa się wybicia. Już nie chodzi o promocje.
Potrzeba czasu aż komisja od kontroli gier i wałków się zdecyduje.
Na TGF na razie nie ma co dziubać.
Nowa wersja edytora warta jest poczekania na nią, bo aż tak szybko cena nie wzrośnie.
Można kontynuować level design, szczegóły dojdą potem. Końcówka wiosny to koniec maja.
Nie ma co się szarpać o niedokończone koncepty, jak i dawać się tym co by już chcieli. Nawet jeżeli nie wiedzą nic o hytrych babach :)
Cichy Sufler to synonim bez dodawania sobie doradcy finansowego. Potrzebne będzie więcej postów i rozgłosu.
Moze uda się wyłonić innych wspaniałomyślnych, bo to przecież tylko tiD takie super ma pomysły. Pamiętać trzeba, że tu już od dawna jest kolejka. Jak sądzenie się o prawa autorskie wybija bieda, to może zauważony będzie ktoś o większym zaufaniu. Takim jak moje, gdzie wg. Moich obliczeń na dwoje do podziału będzie 10% miesięcznych zysków, dopuki gra będzie na pulce stała i czekała na klienta. Żadnych sklepów internetowych. Dyski Blue-Ray nie będą potrzebne. Żaden mój koncept nie wybija się jakością, której nawet sobie nie wyobrażałem. Prawko w 3D - tak można nazwać ostatni na te chwile pomysł, który uszczęśliwi nie tylko grono kursujących zawalidróg, a kaskaderzy dostaną bilet do cyrku, bo do filmu ich nie będzie się angażować. Specjalne efekty 3d mogę sam dodawać. Wystarczy czytać warunki umowy.
Ciężko o leki, skarbonce na opłaty, a to co robię tak się ostatnio wychwalając, to tylko istoty rozumne odbiorą jako wołanie o pomoc. Na wyspie nie rozbilismy się więc nie jest potrzebny napis na piasku S. O. S., tylko przysłowiowy sos, a Ci co go mają już albo nie wiedzą gdzie go chować, czy siebie, albo twierdzą że im wystarczy się do autorów dopisać.
Można i tak, ale przelew pójdzie do mnie, bo to ja mam się dowiedziec ile i kto w to włożył (pieniędzy).
Liczyć potrafię, a dyskusje na czacie wideo w gronie zainteresowanych będą potrzebne, bo każdy będzie chciał jak najwiecej torta ugryźć. Jak damy radę pomoc w inwestycjach, to się rekiny odwdzięcza. Przestaniecie mi pierdolic, że są nienormalni, bo to Was trzeba w szeregu ustawić.
Ciężko cokolwiek sprzedać w tym mieście ale goście mogą przeciez przybyć i pokazac że ich stać. Szkoda że w mojej warstwie społeczeństwa liczą, tfu
Ciężko cokolwiek zrobić żeby ktoś z kasą przyjechał.
Hotel poszerza nasze możliwości by nie straszyć a ugościć. Będzie petarda jak zaczną po mnie wydzwaniać. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz