czwartek, 9 grudnia 2021

Inwestorzy w nowe technologie

Wpisując w wyszukiwarce MOLOCHA na pierwszym miejscu dziś 09.12.2021 jest strona Krakowski Park Technologiczny. Proponuję utworzyć markę Heihachi, bez nazwiska bo za licencje Tekkena wezmą więcej niż by sądzili inwestorzy. Inwestora stać na menagera, czy już nawet turbosekretare z dupskiem jak minivanem, żeby znalazł i kupil/załatwił - nie moje pieniądze nie moja sprawa - podwykonawcę, jakąś mniej prężna fabrykę telefonów, która nie ma pracy dla swoich ludzi, bo mało zamówień od kontrahentów jak Philips w Pile, którego zastępuje podobno chińskie Signify. Może im się opłaca dalej robić stare żarowy ale na bank jak tam pracowałem były puste, zakurzone hale, cholerna wie czy uchodźców tam się nie na gnieździło, a to był okres kiedy trochę zmysły mi odmówiły posłuszeństwa, bo śmiałem się bez powodu. Były skargi że ze starych pracowników się śmieje. Nie ważne. Po angielsku, czyli International mówi się na Kraków krekoł. Prawie jak krecior. Jest smok Wawelski? Jest bajka? Mam kubek że sklepu z pamiątkami, mama ukradła dla mnie bo nie stać jej wtedy nie było na sucha bułkę bo pojechała pociągiem za pożyczone nie na Wawel, a na hotel. Inwestorzy może też jej chodzą po głowie, nie znam jej wszystkich pomysłów, a myśli to już w ogóle. Wiekowa nie jest ale kubek z Polskim Smokiem będzie dawał nazwę miastu wszędzie gdzie się da w internecie Dragon. Może Warszawa z Poznaniem pozwolą chociaż fajnie miasto nazywać, jak komplementy legendarnych studentów nie podobały się. Pozdro dla POPa i ciemna strefę bo USA - (ja mam BONUSA NA ZDJĘCIU, BGC, PAL HAJS TV, WUWUNIO prowadzi takie smety na kanał że ma tysiąc Patroniteow i zaprasza go czasem na odcinek żebyście go na ile to możliwe poznali. Nie ważne. Po prostu z Krakowa, czyt. Po Angielsku DRAGON. Kto umie Dżrejgoon to już mój czarnuch musi być ;) Produkcja mogła by choćby w zamian symbolicznie w Pile, co by ciężarówki nie magazynowały wahy napisy na opakowaniach w których by były pakowane do sprzedaży. W Pile Drukarnia Colours Factory może nie mieć czasu, ale jeszcze jest Agora, drukarnia Gazety Wyborczej gdzie pracowałem w biurze jakiś czaaas temu.. Tyle nowych marek telefonów wjechało, że Heihatchi oszczędzi tylko kwiatuszka Huawei, tak że by dostać znaczek jakości gdzieś na instrukcji w środku. Więcej pomysłów nie rozdaje, bo nie mam na pety, a za bajkę ładna żeby wyrosła na tym historia Wiedźmina, przyjaciela wszystkich SMOKÓW! TO Będzie trzeba płacić mi za jedzenie i za spanie na początek. Jeblem gola. Testy dna nie widoczne inaczej jak zdjecie telefonem trzymanego listu. Spoko nie obalam teorii spustu do Wulkanu, ale mam zablokowane wypłaty w banku, a w sekretariacie mama mi mydli oczy że 60% tylko wezmą. Pomyliła się. 60 to minimum obligatoryjne z umowy o prace. Na alimenty (20tys.szybko uroslo jak poród był chyba bez ubezpieczenia bo za parę szczególnych dni jak poród czy miesięcy jak bawienie do snu zajebali mi koło dychy. Jak ja już przez kryminalna pijaczkę się zadłużyłem na tyle już wcześniej jeżdżąc po świecie i szukając szczęścia bo w domu go nie było bo był burdel, a miłość popłynęła z nurtem. Taki frajer. Pisać na tidziorny@gmail.com, a na Fejsach żadko jakoś jestem, jak coś rozkręcę będę częściej online. Bez przesady email nadal szybszy od Poczty Europejskiej. Od 7 do 13 dni roboczych pisze w wyszukiwarce? Do mnie F117 leciał. Ja nie chce trącić pilotów, więc po sąsiedzku w wygodniejszym mieście Poznaniu bym ulokował, żeby w interesach nie myśleć o cenie biletu za samolot (Stany w tydzień w jedną stronę patrzyłem 3-6 więc nie polecę jeszcze dziś Spełnić Ameryka ski Sen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz